چاینا تاون یا محله چینی ها در کشور سنگاپور
نوشته شده توسط : نیکی

توریست ها با گشت در محله چینی های سنگاپور با دنیایی متفاوت از آنچه که در دیگر بخش های این کشور دیده اند روبرو خواهند شد . در این محله فرهنگ ، آداب و رسوم چینی و حتی دیگر کشورهای آسیایی موج زده و ساختمان های سنتی چینی به آن جذابیت ویژه ای بخشیده است . بخش زیادی از شهرت محله چینی ها در شهر سنگاپور به سبب غذاهای خوشمزه و ارزان قیمتی است که در آن ارائه داده می شود . در این محله طیف متنوعی از غذاخوری های خیابانی و رستوران های ارزان آماده سرویس دهی به مشتریان هستند . همچنین گردشگران تور سنگاپور در این محله زیبا و رنگارنگ با مغازه های قدیمی و بازارهای خیابانی مختلفی مواجه خواهند شد که آنان را به خرید تشویق و ترغیب می کند . برای خرید در این محله رسم چانه زنی را فراموش نکنید .

محله رنگارنگ چینی ها در سنگاپور و جاذبه های آن

جاذبه های محله چینی ها در سنگاپور

به گردشگران عزیز پیشنهاد می گردد سنگاپور را بدون بازدید از محله چینی ها ترک نکنند . چرا که محله چاینا تاون با ویژگی های منحصر به فرد برای تمامی سلیقه ها جذاب و دیدنی بوده و همه را راضی می سازد . خرید در محله چینی ها می تواند یکی از تفریحات سنگاپور برای علاقه مندان باشد . در این محله گزینه های مختلفی برای خرید وجود دارد که از مهمترین آن ها می توان به خیابان آن سیانگ ، بازار روز مرکزی چاینا اسکوئر ، چایناتاون کمپلکس ، چایناتاون پوینت ، تانجونگ پاگار پلازا و ... اشاره نمود . در این محله از سنگاپور هر چه بخواهید یافت می شود از سوغاتی های فوق العاده و ارزان قیمت گرفته تا لباس و اجناس پر زرق و برق . 

چاینا تاون سنگاپور

لازم به ذکر است که بهترین زمان گشت و گذار و خرید در محله چینی ها ایام سال نوی چینی یعنی ماه های ژانویه یا فوریه و جشن نیمه‌ پاییز در ماه سپتامبر است . در زمان برگزاری فستیوال های چینی ، چاینا تاون به زیبایی تزیین شده و در گوشه و کنار آن نورپردازی های زیبا و چشمگیر به چشم می خورد . تور ترکیبی مالزی سنگاپور بهترین فرصت است تا از این محله جذاب دیدن کنید .

محله چینی های سنگاپور

جاذبه های محله چینی ها در سنگاپور به خرید و خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ محدود نمی شود . در این محله چندین جاذبه تاریخی و فرهنگی دیدنی وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود . از مهمترین دیدنی های سنگاپور در محله چینی ها می توان به معبد Buddha Tooth Relic ، مرکز میراث چینی ، بابا هاوس ، معبد سری ماریامان ، موزه طراحی رد دات ، بازارهای خیابانی چاینا تاون ، پارک هونگ لیم و ... اشاره نمود .




:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: